השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

דמויות שטח – שחקנים לאירועים

דמויות שטח - שחקנים לאירועים

ויליאם שייקספיר אמר כי “כל העולם במה”. דרך לייצר אירוע מלא דרמה ומשחק היא שילוב אספקטים מעולם התיאטרון כמו תפאורה, תלבושות, שחקנים ותאורה. באירועים, ישנו תכנון מדויק ומוקפד של האופן בו יראו, מה שהופך את האירוע למעין במה ובבמה כמו בבמה, יש צורך בשחקנים ותפאורה שימלאו אותה.

כאן נכנס תפקידן של דמויות השטח המעטרות את האירוע בנוכחותן ויוצרות אווירה ייחודית ומכשפת. דמויות שטח שחקנים לאירועים יוצרות אווירה מסקרנת ומרתקת לאורחים באירוע. אלו דמויות צבעוניות, בולטות לעין וייחודיות עד כדי כך שנדמה לעתים כי הן נשלפו מאגדה או מפרי דמיונו של אמן. דמויות השטח יכולות להיות דוממות כפסלים אנושיים, או תזזיתיות ופעלתניות ברחבי האירוע.

דמויות השטח של אפריקיה

בין אם דוממות או לא, הדמויות שלנו ייצרו אינטראקציה כזו או אחרת עם הקהל. אנו מציעים שחקנים ההולכים על קביים ולבושים כדמויות אגדיות, פעלולני ג’אגלינג המחופשים לליצנים, או פסלים אנושיים אשר להם מראה כשל יצירת אמנות של ממש. הדמויות לעתים פונות לקהל האורחים במטרה שישתפו פעולה ויצטרפו לפעילות מסויימת, משחקות איתם משחקים קטנים, עורכות מופעי פנטומימה קצרים בפני הקהל.

כך דמויות השטח יוצרות מספר מוקדים שונים באירוע אשר יוצרים עניין ומשלבים את הקהל באופן פעיל במופעיהם הקטנים. הדמויות המסתובבות בין אורחי האירוע יוצרות חוויה מהנה, ייחודית ובעלת אמירה אישית, שתסחוף גם האדיש שבאורחים.

דמויות שטח יתאימו למגוון סוגי אירועים, כהפעלה להפנינג פורים בבית ספר, חתונה מיוחדת, אירועי חברה גדולים ועוד.

דמויות-שטח-אפריקיה
השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

אטרקציות לחתונה נוספים

דמויות שטח - שחקנים לאירועים

הפקת אירועים בטבע

רוצים לעשות הפקת מיוחדת? אחת שתזכרו לכל החיים, ושכל האורחים ידברו עליה להרבה זמן? ללא ספק מדובר באירוע שעושים בטבע. הפקת אירועים פרטיים או עסקיים בטבע מצריכה מהמפיקים תכנון מקצועי, לחשוב על הפרטים הכי קטנים…

אירועי חברה הרצליה

אירוע חברה בים

צוות העובדים בחברה שלכם, עושה לאורך השנה מאמצים יום יומיים כדי להביא את התוצאות הכי טובות לעסק. בדיוק מהסיבה הזו, לפחות אחת לשנה, כמעט כל חברה ישראלית ממוצעת רוצה להודות לצוותים ולהביע הוקרת תודה עמוקה…

               
מעוניינים להפיק אירוע ייחודי? הגעתם למקום הנכון!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם:
דילוג לתוכן