השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

הפעלות לבתי ספר

הפעלות לבתי ספר

הפעלות לבתי ספר נעשות בדרך כלל באירועים מיוחדים. לרוב, בית הספר שוקק חיים בעיקר לפני חגים או אירועים מרגשים כגון: אירועי פתיחת שנה ועוד. בכל אירוע מהסוג הזה, מחפש הצוות המוביל את בית הספר את הפעילויות החווייתיות, המגבשות והאיכותיות ביותר עבור התלמידים. כך שמצד אחד התלמידים יקבלו מימד מהנה וחיובי במסגרת הפעילות ומצד שני, יהיה גם רובד של לימוד על חברות, אחדות, גיבוש וערכים נוספים. הפעלות מיוחדות לבתי ספר הן חווייתיות. בית ספר הוא מסגרת לימודית, חיונית ומחייבת לכל ילד. אנו מציעים לכם מגוון סדנאות תיפוף לילדים ומגוון פעילויות חברתיות מהנות ומגבשות והפעלות לבתי ספר בסגנון השמח והמהפנט של אפריקיה. תוכלו למצוא אצלנו בין היתר: סדנאות תיפוף, מעגלי תיפוף, איפור פנים ועוד שלל אטרקציות שונות עבור תלמידי בית הספר שלכם. אנו נשמח להגיע אליכם ולהעניק לכם חוויה איכותית ונעימה, ברוח אפריקיה.

הפעלות לילדים בבתי ספר

לכן בכל זמן שבו מחפשים הפעלות לבתי ספר, יש לבדוק ולברור היטב את המפעילים השונים וסוגי הפעילויות אותם הם מציעים ובסופו של דבר לבחור את הטובים ביותר בתחום. אם אתם מעוניינים בהפעלות מקוריות המתאימות לבתי ספר, בין אם מדובר בהפעלה שגרתית ובין אם מדובר בהפעלה שמציינת אירוע מיוחד כלשהו, הבחירה באפריקיה – הפקות ואטרקציות, היא ללא ספק הדבר הנכון בתחום ההפעלות לילדים.

אנו מציעים לכם מגוון סדנאות תיפוף לילדים ומגוון פעילויות חברתיות מהנות ומגבשות והפעלות לבתי ספר בסגנון השמח והמהפנט של אפריקיה.

תוכלו למצוא אצלנו בין היתר: סדנאות תיפוף, מעגלי תיפוף, איפור פנים ועוד שלל אטרקציות שונות עבור תלמידי בית הספר שלכם. אנו נשמח להגיע אליכם ולהעניק לכם חוויה איכותית ונעימה, .

עבור הפעלות מתאימות לבתי ספר – מומלץ לבחור בטובים ביותר בתחום. פנו אלינו עוד היום, התרשמו ממגוון הפעלות לבתי ספר שאנו מציעים עבורכם ולא תתחרטו.

איך ליצור הפעלות לבתי ספר?

אם אתם רוצים להזמין שירותים מקצועיים של הפעלות לבתי ספר, מומלץ לחשוב קודם כל על כל הפרמטרים החשובים ביותר, בטרם תחתמו על חוזה. בין היתר, חשוב לשים לב לפרטים הבאים:

  1. התאמה ללוח השנה – לכל בית ספר יש גאנט שנתי שלפיו הוא פועל. שילוב של אירועים בלוח השנה הוא החלק החשוב ביותר בהפקת האירוע שלכם. כעת, עומדת בפניכם המשימה הבאה: איתור חברה שיכולה לענות על כל הצרכים שלכם, בתאריכים שנוחים לכם.
  2. חשיבה יצירתית – ילדים תמיד מחפשים חידושים. וכפועל יוצא, אם אתם רוצים לאפשר לילדים שלכם לקבל את האירוע המושלם ביותר, עליכם למצוא חברה שתאפשר לכם ליצור אירוע מיוחד במינו. ככל ויש לכם יכולת לחשוב בצורה יצירתית, כך הילדים שלכם יצליחו להנות מכל אירוע מחדש.
  3. פעילות לכל שכבות הגיל – בבתי הספר היסודיים, יש צורך לחשוב על פערי הגילאים בין הילדים. התאמה של כל הפעילויות לילדים, על בסיס הבדלי הגילאים, היא חלק מאוד משמעותי מהיכולת לספק את הסחורה מבחינת הילדים.
  4. שיתופי פעולה עם הילדים והמורים – אם אתם רוצים לקחת את ההפקה שלכם לרמה הכי מקצועית, חשוב לשמוע את דעתם של הילדים והמורים שלוקחים חלק בפעילות. כך, ההתאמה לקהל שלכם תהיה יותר טובה, מיטיבה ופורייה. ולכן, אל תחששו ליצור שיתופי פעולה או לשאול את המעורבים בתהליך והמשתתפים, מה דעתם.

חברת הפעלות לבתי ספר שיודעת מה ילדים אוהבים

אחת הדרכים המיוחדות ביותר ליצירת הפעלות לבתי ספר, היא על ידי שילוב של תכנים חינוכיים מעניינים ומיוחדים, בצורה נגישה ונינוחה. לאו דווקא בצורה גלויה, אלא לעיתים אפשר להטמיע את החומר אותו אתם רוצים להקנות, בתוך פעילויות אחרות. למשל, על ידי יצירת פעילויות מסעות או חיפוש מטמון, מושקעות. שם תוכלו לשאול את הילדים שאלות, להכיר להם מונחים ולאפשר להם להוציא אנרגיה. והכל תחת מסווה של הנאה, תוך שאתם מלמדים אותם עבודת צוות מהי, ומגלים להם מידע חדש שהם לא הכירו עד כה. החשיבה היצירתית, אם כך, היא המפתח להצלחתכם החינוכית.

קרקס6
השאירו פרטים ונחזור בהקדם:
מגוון הפעלות למוסדות ובתי ספר

מופעים הפעלות וסדנאות לכל הגילאים.

מגוון אטרקציות מגבשות ומהנות.

ניתן לשלב מורים והורים במבחר הפעלות ייחודיות.
מגוון הפעלות לבתי ספר
במסגרת הפעלות בגנים מוסדות ובתי ספר, אנו מציעים פעילות לילדים שבאה לידי ביטוי במופע סיום של השכבה. הכולל את כל שלב ההקמה והביצוע מהחזרות ועד למופע עצמו תהליך מגבש ומהנה. מעבר ליצירה והחוויה!
סוגי הפעלות לילדים בבתי ספר
הפעלות לבתי ספר נעשות בדרך כלל באירועים מיוחדים בעיקר לפני חגים או אירועים מרגשים כגון: אירועי פתיחת שנה, פורים ועוד. בכל אירוע מהסוג הזה.
אטרקציות לילדים

הפעלות ומופעים לבתי ספר ומוסדות. אנו מפיקים ממגוון האטרקציות שלנו יום פעילות שלם לכל הילדים עם מבחר הפעלות מאתגרות ומגבשות את כולם ליצירה משותפת.

ההפעלות מותאמות לפי גילאים ורמות המשתתפים.
הפעלות לבתי ספר כוללות:
כיום, יודע צוות המורים והמנהלים המוביל את בתי הספר, שלמידה בשילוב תכנים חוויתים מדי פעם בפעם, יוצרים אצל התלמידים מוטיבציה גבוהה יותר ללמידה בבית הספר ויכולת להרגיש נוח ונעים במסגרת הבית ספרית. לכן, הפעלות בבתי ספר לתלמידי בית הספר רלוונטיות בכל אירוע מיוחד או אפילו בתור פעולות גיבוש שגרתיות. מלבד אירועים לפני החגים, ישנם בתי ספר אשר מאמינים בשילוב פעילויות והפעלות שונות חווייתיות כשיגרה בית ספרית, מדי פעם בפעם. צוות ההוראה שמאמין בכך, מבין את חשיבות יצירת האווירה הטובה בבית הספר ומודע לתרומתה לתלמידים, ליכולותיהם ולרצונם להשקיע ולהרגיש שייכים למסגרת הבית ספרית!
פעילויות לבתי ספר יסודיים
ניהול קבוצה גדולה של ילדים באירועים, יכולה להיות משימה מאתגרת וקשה לניהול - בייחוד אם אתם לא מגיעים עם צוות מקצועי ומנוסה. בבתי ספר רבים בישראל, המנהלים, המורים וההורים רוצים לאפשר לילדים למצוא רגעים קטנים של הפוגה במהלך שנת הלימודים. ולכן, אין זה מפתיע לגלות כי ההשקעה ביצירת הפעלות לבתי ספר, רק הולכת ועולה. תכנון מוקפד והפקה מיומנת של אירועים אלו, הופכים בסוף את האירוע למוצלח ולמהנה, לכל המשתתפים שבו, והופכת את בית הספר לקהילה מיוחדת במינה. מפיק אירועים ותיק, ילווה אתכם לאורך הפקת האירועים לאורך השנה, וייצור לכם את ההפעלה המושלמת לכולם, בקלות וביעילות. לפרטים נוספים, פנו אל אפריקיה – הפקות ואטרקציות.
פעילויות לילדים בבית הספר
בשגרת הלמידה היום יומית של ילדנו בבית הספר, המציאות מחייבת לערוך להם הפעלות שונות, אשר יוציאו אותם ולו במעט משגרת הלמידה הרגילה והיומיומית. הפעלות לבתי ספר הן לא עניין של מה בכך. מדובר בהפעלה ייחודית אשר מושקעת בה מחשבה רבה, והיא כוללת בתוכה פרמטרים חשובים מאוד כמו סוג הפעילות, שכבות גיל, נושא הפעילות, בטיחות ובטחון התלמידים ועוד. לכן בכל כוונה לערוך פעילות מסוג זה, יש לפנות אל חברה איכותית ומנוסה, שתעשה זאת עבורכם ותוריד לכם מהראש את כל העיסוק בתכנון ובניית ההפעלה. אם ברצונכם לערוך פעילות כזו בבית ספרכם, פנו אל  אפריקיה הפקות ואטרקציות, החברה המובילה בהפעלות לבתי ספר, שתנהל עבורכם את האירוע מתחילתו ועד סופו כך שתוכלו להיות בראש שקט.
מומחיות בתחום הפעלות לבתי ספר

כאשר אתם באים לשכור את שירותיה של חברת הפקות לארגן לכם הפעלות לבתי ספר, ישנם דברים חשובים שעליכם לקחת בחשבון, מאחר ומדובר בתחום מורכב הדורש תכנון מקדים מוקפד מאוד.

  • צוות ההפעלות – יש לבדוק היטב מי אנשי הצוות שאמור להפעיל את הילדים, מהו ניסיונם בתחום, והאם יש להם תוכנית עבודה מסודרת לפעילות המדוברת.
  • תכנון מקדים – חובה לערוך תיאום ציפיות עם חברת ההפקות על מנת שיבינו מכם מהם הדרישות, מיהו קהל היעד, מי מבין אנשי הסגל יסייע בפעילות, ועוד.
  • לוח זמנים מסודר – עליכם לקבוע יחד עם חברת ההפקה לוח זמנים הכולל את הפסקות הילדים, כמה זמן תימשך כל פעילות והאם מדובר בעבודה עם חלוקה לקבוצות או לכיתות.
פעילויות לילדים בבית ספר יסודי
חברת הפקה מקצועית בתחום הפעלות הילדים תוכל לתת לכם את כל המענה הנדרש גם למעטפת הפעילות, הכולל ארוחות ביניים אם צריך, ציוד, אבזור ועוד.  לכן אל תהססו לפנות לחברת אפריקיה הפקות ואטרקציות, לקבלת ההפעלה המתאימה לבית הספר שלכם.
שקופית קודמת
שקופית הבאה

הפעלות לילדים נוספים

הפעלות לבתי ספר

סדנאות גיבוש לעובדים

סדנאות גיבוש לעובדים זה הפתרון המתאים ביותר כאשר עורכים ערבי גיבוש לעובדים ומחפשים רעיונות מעניינים לפעילות, שיעזרו להעביר את היום בצורה חווייתית ומגבשת ככל האפשר. חברת אפריקיה מציעה לכם מגוון סדנאות כאלה, באווירה מעניינת במיוחד. כל חברה…

הפקת מסיבת רווקות בים

סדנת ג'אגלינג

אפריקיה מביאה את האווירה הייחודית של פעלולני הג’אגלינג לאירועים מכל הסוגים. כמו כן, מופע הג’אגלינג משתלב בהרמוניה עם האטרקציות לאירועים כגון ימי כיף, סדנאות גיבוש לעובדים ועוד פעילויות אחרות של חברת אפריקיה: מופעי אש, מופעי דמויות…

               
מעוניינים להפיק אירוע ייחודי? הגעתם למקום הנכון!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם:
דילוג לתוכן